MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Sheep!Animal
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Sheep!
Inspired by Dan Chruch's sheep design that I saw at Brickworld.
About this creation

Jumping sheep! There are endless possibilities when using these sheep. The original sheep design was by Dan Church and was first seen in his Bridge of Nations. My modified design was developed the day after my visit to the display.


Bounding sheep! Angry farmer.


Pirate sheep! Inspired by Barbossa.


The Fellowsheep! (from left) Includes Ramdalf, Ramwise Gamgee, Gimli the dwarf sheep, Felto Baggins, Boromutton, Pippin Hoof, Merry Branding-iron, Legolamb, and Wooligorn.


A cowsheep!


The sheep-shepherd!

Thanks!



Comments

 I like it 
  September 2, 2011
haha fellowsheep
 I like it 
  September 2, 2011
Haha! This is so funny! I love the Fellowsheep. Great job! :D
 I like it 
  July 9, 2011
hahaha. i really like boromutton hahaha
Max Pointner
 I like it 
AA (Noname)
  June 22, 2011
The minifig-sheep are hilarious! Well done!
 I made it 
  June 22, 2011
Quoting Ru Corder Mwahahaha! Great job! I am sooo envious of you for getting to go to brickworld! I MUST go next year.
Yes Ru... YOU MUST!!!!
 I like it 
  June 22, 2011
Nicely done! I'm glad I could provide some inspiration, though you definitely made some rather nice modifications! Great work!
 I like it 
  June 22, 2011
Mwahahaha! Great job! I am sooo envious of you for getting to go to brickworld! I MUST go next year.
 I made it 
  June 22, 2011
Quoting Ian Spacek Hahaha!!! This is brilliant! Though I always thought that brown fence piece was Playmobiel.
It is douplo. See??? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3967
 I like it 
  June 22, 2011
Hahaha!!! This is brilliant! Though I always thought that brown fence piece was Playmobiel.
 I like it 
  June 22, 2011
Funny sheeps! I'm sure that LEGO will make them, soon! Great job!
 I like it 
  June 22, 2011
Not baaaad ;). I love them all, very funny and creative.
 I like it 
  June 22, 2011
Laughed so hard!!! Great job Max
 I like it 
  June 22, 2011
Okay Max, let's get something straight, THIS STINKS!!! This is so unimaginative and uncreative that it gave me a headache! I don't don't not not don't think this is an unsuccessful failure that failed miserably (And I don't think you're smart enough to figure that one out...) And BTW, have a terrible opposite day. ;)
 I like it 
  June 22, 2011
"Vonnne sheeep ahahah, two sheep ahahah"! (quoting the Count from Sesame Street). Lots of cool little sheep you have here! Great idea :)
 I like it 
  June 22, 2011
Oh yes, sheeps. How many are there...one...two...three...*chrrrr*
 I like it 
  June 22, 2011
hehehe! brilliant! love the "other" types of sheep- all are brilliant!
Max Pointner
 I like it 
Soap M.
  June 21, 2011
Dang, I was a'gonna do 'dat! Hehe, I like merry branding-..... What ever... Cool sheep though!
 I like it 
  June 21, 2011
I love the fellowheep!
 I made it 
  June 21, 2011
Quoting Spark Industries Make a sheep army!
Oh don't worry... many more are coming!
 I like it 
  June 21, 2011
SHEEP! SHEEP! AND MORE SHEEP! AND IF YOU'RE TIRED OF SHEEP, SHEEP! SHEEP SHEEP SHEEP! Ha ha, love it. Great vigs!
 I like it 
  June 21, 2011
sheepz! =) great job.
 I like it 
  June 21, 2011
Go cowsheep!
 I like it 
  June 21, 2011
Make a sheep army!
 I like it 
  June 21, 2011
Great design! Simple, but very versatile, as I can see. Sure thats a cowsheep, not an Indiana Lamb? (Yeah, bad one, I know...)
 I like it 
  June 21, 2011
I was just expecting sheep, not super-intelligent ones! Did not expect that!
 I like it 
  June 21, 2011
Very creative in all corners! Well done Max!
 
By Max Pointner
Add to my favorite builders

27
people like this. See who.

2,168 visitors
26 comments
Added June 21, 2011
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Sheep!Animal


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use