MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Raccoon MinifigCreatures
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Raccoon Minifig
About this creation
I made this inspired by a little inside joke with me and some of my friends. Long story, don't ask.










Me and my coon. ;}


The cheap trick for showing the tail in the main pic. Should I change the main pic? :|?

Yo, if you use this, you HAVE to give me credit! Sorry, that's not a please, it's an 'order'. This sorta took a while to make, and it's entirely my design.



Comments

Sushi Rice
 I like it 
brandon emmert
  October 22, 2009
when i saw this , it made me laugh. when i was at my aunt and uncles house, we saw this huge racoon, okay. and my dad went over to it, and said oh, how cute, well i dont think the racoon liked to be baby talked because it hissed as my dad said at him and chased him. no joke! its completley a fact. well, on to youre moc. i like it, i like the blend of the black and old gray. nice job
 I made it 
  October 22, 2009
Quoting brandon emmert when i saw this , it made me laugh. when i was at my aunt and uncles house, we saw this huge racoon, okay. and my dad went over to it, and said oh, how cute, well i dont think the racoon liked to be baby talked because it hissed as my dad said at him and chased him. no joke! its completley a fact. well, on to youre moc. i like it, i like the blend of the black and old gray. nice job
Thanks. And raccoons are NOT friendly. Maybe 1 or 2, but they are BA. :D
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting The ELite Knight of the Lost Tribes . PUKING SOUNDS. FOR THE UN COMABLE GLORY OF MY EMPIRE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAA
Thanks, man! I like how it came out too! :D
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting Casey McCoy You're a friend with a racoon! Wow. I hope it doesn't eat you, good build!
Thanks! ;)
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting The ELite Knight of the Lost Tribes . BOOOOO!!!!! BWAHJAHAHAH[etc]
Marks, Marks, Marks. Is this how you get your fun? And you say Lite has no li fe. Think before you speak, Marks.
 I like it 
  October 2, 2009
You're a friend with a racoon! Wow. I hope it doesn't eat you, good build!
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting joseph phillips . this is cool i like all the detail.
Thanks! Everybody... I won't be on until later today. To the pile of LEGOS! Huzzah!
 I like it 
  October 2, 2009
this is cool i like all the detail.
  October 2, 2009
o.0
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting magma 57 Wow really cool MOC, but I think it is too big. Very nice work dude. ~Magma
It's supposed to be. :)
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting Blade-Hawk . MAX! If you go to Brickworld, I might finally meet you in REAL LIFE! WOOOO! Ok, that sounded like I was a st4lk3r.
:D ... :O
 I made it 
  October 2, 2009
Quoting Moodswim . Wow! Pretty cool. I hope it doesn't have rabies!
Heheh... Sorry man, it does. :D Thanks! I just realized, it's on the Explore page! HUZZAH! WHOOOHHOOOOO!!! *dances fr34ky jig*
  October 2, 2009
MAX! If you go to Brickworld, I might finally meet you in REAL LIFE! WOOOO! Ok, that sounded like I was a st4lk3r.
 I like it 
  October 2, 2009
Wow! Pretty cool. I hope it doesn't have rabies!
  October 2, 2009
Wow really cool MOC, but I think it is too big. Very nice work dude. ~Magma
 I like it 
  October 1, 2009
Nice use of pieces, but I would be really scared if a racoon that size came running towards me! I thought I should tell you that I am hosting a contest in the "Vengeance" Talk group if you would like to join tell me here: http://www.mocpages.com/group.php/7683
 I like it 
  October 1, 2009
cool! i wish i could go to what ever brickworld, legoland things like that. :(
 I made it 
  October 1, 2009
Quoting Tom R. MAXIM!! XD
Yeah? :P Brb, like 30 mins? Gonna go try n work on a COP ship.
 I like it 
  September 30, 2009
sweet man that is f----unny!!! oh yeah that raccon is a little big for minifig size... :D... nice!
 I like it 
  September 30, 2009
It's an R.O.U.S! (Racoon Of Unusual Size)
 I like it 
  September 30, 2009
Great job! The tail is terrific! (That is one big coon.....)
 I made it 
  September 29, 2009
Quoting Bradley (Fixer) Face my racoons of mass destruction!!!!!
Exactly! :D
 I like it 
  September 29, 2009
Face my racoons of mass destruction!!!!!
  September 29, 2009
 I made it 
  September 29, 2009
Quoting Heber . My sister thinks the 'coon looks like a gun. I dunno what she's smokin' but it definitely looks like a raccoon to me.
Lol. I guess I see what she means... Sorta.
  September 29, 2009
My sister thinks the 'coon looks like a gun. I dunno what she's smokin' but it definitely looks like a raccoon to me.
 I made it 
  September 29, 2009
Quoting The501stLego * Definetly not to scale, but still really good.
Well, part of the inside joke is that it's not a normal raccoon, it's bigger than others. :D
 I like it 
  September 29, 2009
Definetly not to scale, but still really good.
 I like it 
  September 29, 2009
Lol. Awesome job on this. I seriously laughed when I saw this. I love it! I can't wait to see him in future MOCs. :D
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting Commander Hess It's the Racoon snarling! :D
Oh. Lol.
  September 28, 2009
It's the Racoon snarling! :D
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting Commander Hess Awww! What a cwoote widow wacoon! Yes he iws! *Cashableashutlyeish* AHHH!!! MY LEG! MY LEG!! WERE IS MY LEG!?! D; Nice Facoon! :D LOL I mean Racoon...Heh heh heh...^_^
Rofl. :D What's cashableashutlyyeish?
 I like it 
  September 28, 2009
Awww! What a cwoote widow wacoon! Yes he iws! *Cashableashutlyeish* AHHH!!! MY LEG! MY LEG!! WERE IS MY LEG!?! D; Nice Facoon! :D LOL I mean Racoon...Heh heh heh...^_^
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting legofan 10 lol you should make him stealing food, and a civilian running away ~Legofan 10
I couldn't find my LEGO trashcan. Too lazy to make one. :]
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting Yella' Jacket . lol Your gonna get rabies.
;]
  September 28, 2009
lol you should make him stealing food, and a civilian running away ~Legofan 10
 I like it 
  September 28, 2009
lol Your gonna get rabies.
 I like it 
  September 28, 2009
lol Your gonna get rabies.
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting #99999-32194-MS Mandalorian Spartan Matt Shack Nice, Can u take a pic of my StarWars Sigfig with George my Monkey(George the Monkey)
I dunno. I don't have a monkey, and it might be hard to make.
 I like it 
  September 28, 2009
Nice, Can u take a pic of my StarWars Sigfig with George my Monkey(George the Monkey)
 I made it 
  September 28, 2009
Quoting Lite . Cool. But I think it's a little to big. Lol. He's Coon Zilla.
Uh, no. In the Klub? Were-coon, man. :D
 I like it 
  September 28, 2009
Cool. But I think it's a little to big. Lol. He's Coon Zilla.
 
By Sushi Rice
Add to my favorite builders

24
people like this. See who.

1,821 visitors
43 comments
Added September 28, 2009
 

The background images used on this page are © Todd Lehman,
available at http://www.lugnet.com/fibblesnork/lego/backgrounds/


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Raccoon MinifigCreatures


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use