MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Minifigure Scale Patty Wagstaff Extra 300S!!!Flight
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Minifigure Scale Patty Wagstaff Extra 300S!!!
This is my newest and awesomest Airplane! This time is is Mifig scale!!!
About this creation
I finally finished this!!! It was so hard to make! But it is Very Functional! It even has a LEGO Minifigure version of Patty Wagstaff!
Get ready for the AWESOME Extra 300S!!!

Hood Closed:




Hood Open





The Engine:





Ailerons:







Elevators Up:





Elevators Down:






Rudder Right:





Rudder Left:





And, Finally, Patty Wagstaff:



Comments

 I like it 
  August 13, 2013
excellent plane. could you post instructions?
 I made it 
  November 16, 2010
Quoting Johan Piera Very cool that the flight controls move. Not many people have done a moc where the ailerons and other flight controls move. Do the landing gears retract? Also can you check out my Westjet hangar diorama for a more modern airline display?
Thanks. For some of us, planes are not complete without functionality. No, the landing gear doesn't retract, because on the real one it doesn't either.
 I like it 
  September 2, 2010
Very cool that the flight controls move. Not many people have done a moc where the ailerons and other flight controls move. Do the landing gears retract? Also can you check out my Westjet hangar diorama for a more modern airline display?
 I like it 
  October 2, 2009
Sweet!!! Im gonna make one any advice??
Jeff (Jeffrey Saelee)
 I like it 
Max Strehlow
  July 17, 2009
Very good, I like it! By the way for some lego airplanes check out my Lego factory account, username Oncan BTW I am not 34, nor do I live in Japan.
 I made it 
  July 17, 2009
Quoting Max Strehlow Very good, I like it! By the way for some lego airplanes check out my Lego factory account, username Oncan BTW I am not 34, nor do I live in Japan.
Okay!
 I made it 
  May 21, 2009
Quoting Cindrealig jedi this is cool, ever make a biplane? i have wish i had a pic 2 show u.
Oh, yeah but I never took pics.
 I like it 
  May 21, 2009
this is cool, ever make a biplane? i have wish i had a pic 2 show u.
 I made it 
  May 7, 2009
Quoting Jesse Nelms Great work! Love how you gave it so much functionality.
Thanks! I always like to give my creations as much functionality as possible!
 I made it 
  May 4, 2009
Quoting Commander Lard Actually now it is! lol
Yeah, and it's my favorite too...
 I like it 
  May 4, 2009
Actually now it is! lol
 I made it 
  May 4, 2009
Quoting Princess Kim this is so cool! :D
Thx and this is my best creation so far... here are some links of the real thing and Patty Wagstaff herself: http://www.greatplanes.com/reviews/gpma1305-rcm-01.jpg http://www.avjobsweekly.com/newsletters/images/Patty-Wagstaff-2.gif
 I like it 
  May 4, 2009
this is so cool! :D
 I made it 
  April 28, 2009
Quoting Clan Father Tom Olivieri: S.C. Cool! Looks really realistic! Great job! Can you check out my Venator?
Okay!
 I like it 
  April 28, 2009
Cool! Looks really realistic! Great job! Can you check out my Venator?
 I made it 
  April 26, 2009
Quoting Michael D Wow. thanks for the nice comments!
Wow! I never thought you would give such a nice comment! Thanks for all your nice comments!
 I like it 
  April 26, 2009
Wow. thanks for the nice comments!
 I like it 
  April 25, 2009
Amazing!!!!! Looks exactly like my 300s in my garage!!! HAHA just kidding. I want one, though...
 I made it 
  April 23, 2009
Quoting Joshua Christenson Wow...Nice job! Your a lot better at building planes then I am!
thanks.
 I like it 
  April 23, 2009
Wow...Nice job! Your a lot better at building planes then I am!
 I like it 
  April 23, 2009
AWESOME AWESOME AWESOME lol
 I like it 
  April 23, 2009
AWESOME AWESOME AWESOME lol
 I like it 
  April 23, 2009
NP! NP! NP! DUDE!!!
 I made it 
  April 23, 2009
Quoting Commander Lard COOL! COOL! COOL! DUDE!!!!!
THANKS! THANKS! THANKS! DUDE!!!!!
 I like it 
  April 23, 2009
COOL! COOL! COOL! DUDE!!!!!
 
By Jeff (Jeffrey Saelee)
Add to my favorite builders

20
people like this. See who.

3,595 visitors
25 comments
Added April 23, 2009
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Minifigure Scale Patty Wagstaff Extra 300S!!!Flight


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use